پربازدید‌ترین جاذبه‌های شیراز

  • Admin
  • 08 اسفند 1402
  • بازدید 225

شیراز، شهر راز! سفر به شیراز و دیدن جاذبه های توریستی اش در کنار آب و هوای بهشتی و عطر بهارنارنج های اردیبهشتی اش لذتی بی نهایت است. که هیچ ایرانی حاضر نیست از دیدنش چشم بپوشد. چه بسا که شیراز پر است از توریست های خارجی و حیف است که ایرانی باشیم و از دیدن این همه زیبایی محروم شویم.

فهرست مطالب

    پربازدید‌ترین جاذبه‌های شیراز

    پربازدیدترین جاذبه های گردشگری شیراز

    شیراز، شهر راز! سفر به شیراز و دیدن جاذبه های توریستی اش در کنار آب و هوای بهشتی و عطر بهارنارنج های اردیبهشتی اش لذتی بی نهایت است. که هیچ ایرانی حاضر نیست از دیدنش چشم بپوشد.

    چه بسا که شیراز پر است از توریست های خارجی و حیف است که ایرانی باشیم و از دیدن این همه زیبایی محروم شویم.

    در ادامه مطالب همراه ما باشید تا زیباترین اماکن توریستی شیراز را به شما معرفی کنیم. برای خرید تور قشم با بیشترین امکانات و قیمت ارزان کلیک کنید.

    زیبایی های شیراز با درختان مرکبات

    باغ ارم شیراز

    باغ ارم شیراز بنایی تاریخی و باشکوه پوشیده از سرو های بلند و درختان سبز مرکبات است. زیبایی چشم گیر و عظمت این باغ هر بیننده ای را به تحسین وا میدارد. به علاوه که این باغ یک بنای ملی و تاریخی است که تماشای آن در کنار فهمیدن تاریخچه اش خالی از لطف نیست. اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید حتما به این باغ سری بزنید.

    باغ ارم شیراز با درختان سبز

    مسجد نصیرالملک شیراز

    رنگین کمانی از نورهای در هم آمیخته که خود را به پنجره ها زنجیر کرده اند. شاید این زیباترین تعریف از زیبایی این مسجد باشکوه و قدیمی است. سالانه توریست های بسیاری برای دیدن این جاذبه ی جذاب و ثبت تصاویر خاص و هنری به مسجد صورتی مراجعه میکنند. برای گرفتن عکس های هنری و خاطره انگیز به سبک کلاسیک حتما به این نمای خاص با شیشه های رنگی و معماری سنتی ایرانی سری بزنید.

    مسجد نصیرالملک شیراز با آینه کاری رنگی

    حافظیه شیراز

    لسان الغیب، حضرت حافظ، لسان العرفا زبان و‌ ادب فارسی! حتما شما هم حداقل یکبار به فال های حافظ تفأل زده اید. حالا وقت آن رسیده است که آرامگاهش را زیارت کنید. آرامگاه حافظ در شیراز یک بنای زیبای و سرشار از انرژی های مثبت و شاعرانه است. روزانه علاقه مندان برای تماشای در  این مکان حضور می یابند. در سفر خود به شیراز از حافظیه غافل نشوید.

    حافظیه شیراز با نمایی زیبا و سرسبز

    شاهچراغ شیراز

    سومین شهر مذهبی ایران، شیرازِ دوست داشتنی! شهری سرشار از جاذبه های طبیعی، تاریخی مذهبی. زیارتگاه حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، برادر بزرگتر امام رضا(ع) در این شهر قرار دارد. شاهچراغ همچون نگینی درخشان در شیراز میدرخشد و روزانه عاشقان اهل بیت به زیارت این امامزاده بزرگوار روانه میشوند. اگر قصد دارید سفر خود را همه جانبه تکمیل کنید حتما به زیارت شاهچراغ شرفیاب شوید. تا از زیبایی و آرامش این مکان دوست داشتنی لذت ببرید.

    شاهچراغ در شیراز در شب

    سعدیه شیراز

    شیراز را بی دلیل شهر شعر و ادب ندانستند چراکه مامنی امن برای پرورش شاعران بزرگ با احساسات عمیق است. حضرت سعدی، استاد سخن نیز در این شهر آرامیده اند. زیارت مزار ایشان و بهره مندی از اشعار حک شده در این مکان خالی از لطف نیست.

    سعدیه در شیراز ار نمایی خاص

    قلات شیراز

    روستای قلات شیراز، روستایی خاص و شمالی با طبیعت بکر و باورنکردنی که سرشار از بناهای تاریخی و طبیعت خاص میباشد.

    در این مکان زیبا میتوانید در کنار خانواده یک روز خاص و به یاد ماندنی را در فضای نوستالژی با غذاهای سنتی سپری کنید.

    روستای قلات شیراز آبشار

    همچنین بناهای تاریخی زیاد دیگری نیز در شیراز قرار دارد که در این مقاله تنها به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره کردیم.

    آژانس مسافرتی عالم گشت همراه همیشگی مسافران و سفر دوستان

    ثبت نظر برای این پست

    نظر های شما درباره این پست