دبی گردی | دیدنی های دبی

  • Admin
  • 08 اسفند 1402
  • بازدید 249

دبی شهر آسمان خراش های بینظیر و دیدنی، گران ترین شهر منطقه است. دبی به دلیل دارا بودن جاذبه های زیاد گردشگری انتخابی مناسب برای یک سفر رویایی و خاص میباشد. برج خلیفه یکی از برترین جاذبه های گردشگری جهانی که حتما نام آن را شنیده اید. این برج بلندترین ساختمان جهان است و به شهر عمودی شهرت دارد.

فهرست مطالب

    دبی گردی | دیدنی های دبی

     جاذبه ی گردشگری دبی

    دبی شهر آسمان خراش های بینظیر و دیدنی، گران ترین شهر منطقه است. دبی به دلیل دارا بودن جاذبه های زیاد گردشگری انتخابی مناسب برای یک سفر رویایی و خاص میباشد.

    در ادامه شما را برای خرید تور دبی با بهترین امکانات و قیمت راهنمایی خواهیم کرد.

    جاذبه های گردشگری دبی

    ابوظبی، با تمام زیبایی هایش یکی از مهم ترین انتخاب های افرادی است که عاشق سفر های به یاد ماندنی هستند.

    دیدنی های دبی

    وجود برج های بلند و سربه فلک کشیده، مراکز خرید روز دنیا و مکان های تفریحی بسیار باعث شده هرروزه بر علاقه مندان سفر به این شهر دوست داشتنی اضافه شود.

    دیدنی های دبی

    بدون شک اقامت در هتل های بر فراز آسمان دبی و دیدن نمای یک شهر پیشرفت از آن زاویه حس شگفت انگیز و متفاوتی است.

    در ادامه به معرفی بخشی از مهم ترین دیدنی های دبی میپردازیم.

     

    برج خلیفه دبی

    برج خلیفه یکی از برترین جاذبه های گردشگری جهانی که حتما نام آن را شنیده اید. این برج بلندترین ساختمان جهان است و به شهر عمودی شهرت دارد. چرا که تعداد زیادی هتل، آپارتمان شخصی، سالن ورزشی، استخر، رستوران و حتی مسجد را در خود جای داده است.

    برج خلیفه دبی

    دیدن این نمای باشکوه و قدم زدن در این سازه خاص و مدرن جهانی خود به تنهایی میتواند انگیزه ی یک سفر خاص به دبی باشد.

    بی شک دانستن این که طراحان و اجرا کننده این برج چه انگیزه ای از ساخت چنین برج غول پیکری داشتند برایتان جذاب باشد.

    برج خلیفه

    از انگیزه های زیبایی که در پس این اتفاق عظیم است همینقدر بگویم که اولین انگیزه تبدیل گردشگری به دومین صنعت امارات بود. تا مخازن نفت کمتر مورد استفاده قرار بگیرند.

    نمایش لیزری و آتش بازی در برج خلیفه یکی از زیبایی های این غول دوست داشتنی است. که هرساله میلیون ها نفر به صورت آنلاین این تصاویر را دنبال میکنند.

     

    دهکده جهانی دبی

    دهکده جهانی دبی که به گلوبال ویلیج دبی نیز معروف است. این دهکده در واقع پارکی بزرگ و چند فرهنگی می‌باشد. کنسرت، مرکز خرید، سالن غذاخوری و... همه و همه در این مکان جمع شده اند. لازم است بدانید که فعالیت این دهکده فقط در فصول خاصی از سال انجام میگیرد. به همین دلیل این جاذبه ی گردشگری در زمان فعالیت مملو از جمعیت است.

    دهکده جهانی دبی

    جالب است بدانید که هرساله جاذبه ها و سرگرمی های جدیدی به این دهکده اضافه میشود و این تنوع باعث شده گردشگران به وجد بیایند. این دهکده خارق العاده یکی از پیشرفته ترین جاذبه هایی است که از فناوری های روز جهان استفاده میکند.

    دهکده جهانی در دبی

    در غرفه های فرهنگی مختلف این دهکده میتوانید با آیین و معماری کشور های خاص آشنا شوید. شاید میتوان گفت به نوبه ی خود این یک سفر به دور دنیا است.

     

    موزه آینده دبی

    موزه آینده دبی، چشم اندازی متفاوت از تکنولوژی و دنیای هوش مصنوعی است. هدف از ساخت این موزه جلو بودن دبی از لحاظ تکنولوژی و رباتیک میباشد.

    موزه آینده در دبی

    دیدن این موزه میتواند قدرت هوش مصنوعی و رباتیک را در آینده زندگی بشریت به ما نشان دهد. قطعا تماشای این پیشرفت های دور از انتظار برای هر انسانی تجربه ای خاص و متفاوت است.

    اولین زیبایی خاص و لذتبخش این موزه معماری و سازه ی این جاذبه ی گردشگری میباشد.

     

    دبی مال

    دبی مال مجموعه ای از تمام آنچه یک توریست انتظارش را دارد. مرکز خریدی باشکوه که در برگیرنده اتفاق های دیگری نیز هست. وجود رستوران های باشکوه، پیست اسکی و فروشگاه های مجلل دبی مال را به یک جاذبه ی گردشگری خاص تبدیل کرده است. به علاوه باید بدانید که این مرکز خرید پهناور مسیر ورودی شما به برج خلیفه و آکواریوم دبی نیز میباشد.

    دبی مال

     

    آکواریوم دبی

    آکواریوم دبی یکی از معروف ترین مراکز تفریحی است.‌ گردشگران در این مکان میتوانند زیبایی های زیادی را لمس کنند. از جمله ویژگی های این جاذبه ی گردشگری میتوان به غواصی، قایق های شیشه ای و قفس های شیشه ای محافظت شده اشاره کرد. اگر به دبی سفر کردید از تماشای این زیبایی های آبی غافل نشوید.

    آکواریوم دبی

     

    برج العرب دبی

    برج العرب بلندترین هتل جهان که در جزیره ای مصنوعی واقع شده است. جالب است بدانید این جزیره صرفا برای چشم انداز این هتل به وجود آمده است. نمای زیبایی این برج طرحی شبیه به بادبان های برافراشته بر دکل یک کشتی عربی را دارد. اقامت در این هتل زیبا و خاص یکی از علایق مهم گردشگران است.

    برج العرب در دبی

    یکی از مهم ترین بخش های اقامت در این هتل تجربه ی یک شام دلنشین در رستوران های زیر آب است که البته هزینه ی زیادی را میطلبد.

     

    پارک آبی آکواونچر آتلانتیس دبی

    پارک آبی آکواونچر دبی که در جزیره مصنوعی دبی یا همان آتلانتیس پالم جمیرا قرار دارد گزینه ی مناسبی برای یک تفریح خاص آبی بعد از چند روز گشت و گذار است. تفریحات آبی همیشه احساس نشاط و سرزندگی را افزایش میدهند و این پارک آبی بی نظیر نیز با امکانات فوق العاده خود از این قاعده مستثنی نیست. چنانچه به دبی سفر کردید حتما به صورت خانوادگی این تفریحگاه خاص را تجربه کنید.

    پارک آبی دبی

     

    بزرگراه شیخ زاید دبی

    بزرگراه شیخ زاید دبی شاهراه شهر دبی است. این بزرگراه در برگیرنده آسمان خراش ها و برج های معروف دبی است. همچنین مسیر برترین جاذبه های گردشگری دبی از این بزرگراه میگذرد. در وصف عظمت این بزرگراه همین بس که ۸ باند مجزای تردد دارد. این بزرگراه معروف دبی را بشناسید زیرا در صورت سفر به دبی حتما از این مکان عبور خواهید کرد.

    بزرگراه شیخ زاید دبی

     

    بستکیه

    بستکیه محله ای قدیمی که دربرگیرنده فرهنگ و معماری ایرانی نیز میباشد. این محل قدیمی متعلق تجار ایرانی است که اهل بستک استان هرمزگان بودند که عمدتا تاجر مروارید و منسوجات بودند.

    بستکیه دبی

    زیبایی این محلی قدیمی به معماری خاص آن است. اگر به دیدن بافت ها و نماهای تاریخی علاقه دارید حتما این جاذبه را برای تماشا انتخاب کنید.

    دیوار های پوشیده شده از بلوک مرجانی و ملات آهن در کنار بادگیر هایی که به سبک مناطق کویری ساخته شده اند نمای خاصی دارد.

    جالب است بدانید بسیاری از نمایشگاه های معروف هنری دبی در این منطقه برگزار میشوند.

     

    مرکز خرید امارات دبی

    اگر بخواهیم یکی از معروف ترین مراکز خرید دبی را معرفی کنیم قطعا میتوان به مرکز خرید امارات اشاره کرد. این مجموعه علاوه بر فروشگاه های لوکس شامل رستوران، سالن تئاتر، مجتمع سینمایی، تله کابین، پیست اسکی و... میباشد. این مجموعه برای یک تفریح روزانه ی خانوادگی جای بسیار مناسب و لوکسی میباشد.

    مرکز خرید امارات دبی

     

    البته دبی شامل بسیاری مناطق و زیبایی های گردشگری دیگر نیز میباشد اما ما در این مقاله ۱۰ جاذبه ی پربازدید دبی را برای شما معرفی کردیم.

     

    عالم گشت سفر خوبی را برای تمام گردشگران آرزومند است.

     

    ثبت نظر برای این پست

    نظر های شما درباره این پست