جاهای دیدنی آستارا | تله کابین گردنه حیران

  • kachar
  • 22 اسفند 1402
  • بازدید 127

فهرست مطالب

    جاهای دیدنی آستارا | تله کابین گردنه حیران

    جاذبه های دیدنی آستارا 

    تماشای جاذبه های دیدنی آستارا قطعا یکی از لذتبخش ترین و به یاد ماندنی ترین  تجربه های گردشگری شما خواهد شد. این شهر رویایی هر آنچه که شما از زیبایی توقع دارید را در خود جای داده است.  از خروش دریا تا طراوت جنگل های گیلان، از قله های پهناور تا آبشار های پرتلاطم را میتوانید در آستارا به تماشا بنشینید. برای خرید و رزرو تور طبیعت گردی گروهی به صورت اقساطی کلیک کنید.

    بدون شک آستارا میتواند مقصدی خاص و خاطره انگیز برای سفر شما باشد. در این مقاله از عالم گشت جزییات دیدنی های آستارا را بررسی خواهیم کرد تا برای تصمیم به سفرتان به آستارا لحظه ای تعلل نکنید.

    جاهای دیدنی آستارا

    گردنه حیران پیچ و تاب زیبایی در آستارا

    احتمالا شما هم نام گردنه ی حیران را شنیده اید. این جاده ی پوشیده از مه و ابر، تعریف خارق العاده ای از زیبایی بی حد و مرز شمال ایران است. 

    دشت میانی این گردنه توسط کوه های بلند احاطه شده است و سایه افکندن مه غلیظ بر روی دشت به زیبایی این منظره می افزاید. تماشای این صحنه ی چشم نواز را در یک‌ سفر به یاد ماندنی آستارا به خود و خانواده ی خود هدیه دهید.

    تله کابین گردنه حیران آستارا | پرواز بر فراز ابرها

    پرواز در لابه لای ابرهای پنبه ای، تماشای امواج دریا در جوار کوه های سر به فلک کشیده،  نسیمی با طعم طراوتِ سبز رنگِ جنگل های شمال و منظره ی دشت های آمیخته به گل های خود رو، این تصویر رویایی را میتوانید همچون تابلو نقاشی در تله کابین های گردنه ی حیران به تماشا نشنید و زیبایی و آرامش طبیعت را به روح خود هدیه دهید.

    همچنین امکانات رفاهی و تفریحی با کیفیت برای مسافران فراهم گردیده است. گردشگران گردنه حیران میتوانند از اقامت در بهترین هتل و سرو با کیفیت ترین غذاهای سنتی و‌فرنگی، همچنین تفریحاتی همچون سورتمه، زیپ لاین و کارتینگ لذت ببرند.

    تله کابین گردنه حیران آستارا

    تالاب استیل آستارا | وقتی درختان راه میروند

    تالاب استیل در دل جنگل های زیبای نزدیک آستارا و مزارع برنج واقع شده که سالانه مقصد کوچ پرندگان کمیاب قطب شمال و اروپای مرکزی است.

    جذاب ترین صحنه ای که میتوانید در این تالاب تماشا کنید، درختان متحرکی هستند که بر مدار امواج حرکت میکنند. این درختان ریشه در آب دارند و فضایی چشم نواز را برای گردشگران به ارمغان اورده است.

    تالاب استیل آستارا

    آبشار لاتون | غرش آب های تابستانی آستارا

    آبشار لاتون با ارتفاعی عظیم از دل کوه های اسپیناس می آید و سرانجام مسیرش را برای رسیدن به دریای خزر می پیماید.برای تماشای لاتونِ با شکوه در محاصره ی جنگل های بکر سیب، گلابی، گردو و انار ترش لحظه ای مردد نشوید. زیبایی های تمام و کمال طبیعت را میتوانید با سفر به این منطقه در آغوش داشته باشید.

    آبشار لاتون آستارا

    بازارگردی در آستارا | سوغاتی بخریم

    از لحاظ مناظر طبیعی آستارا هنوز هم دیدنی های زیادی دارد که در اینجا تنها بخشی از آن را بررسی کردیم. اما بازار بزرگ آستارا حسن ختام یک طبیعت گردی پر و پیمان است. تماشا و خرید بهترین کالاهای محلی و بومی که بین آن ها جنس روس و ترک نیز زیاد به چشم میخورد واقعا لذتبخش است. شما میتوانید این زیبایی های بومی را به عنوان سوغات برای عزیزانتان به ارمغان ببرید.

    تور طبیعت گردی شمال | سفر به آستارا

    پیش از هر چیز از شما سپاسگزاریم که مطالب عالم گشت را برای مطالعه انتخاب کردید. اگر قصد دارید با تور گردشگری به آستارا سفر کنید و از این همه زیبایی لذت ببرید میتوانید با همکاران ما در عالم گشت در تماس باشید.

    ثبت نظر برای این پست

    نظر های شما درباره این پست