تور کربلا زمینی و هوایی | رزرو و خرید تور عتبات

  • kachar
  • 07 فروردین 1403
  • بازدید 255

فهرست مطالب

    تور کربلا زمینی و هوایی | رزرو  و خرید تور عتبات

    تور کربلا

    تور کربلا اولویت سفر عاشقان اباعبدالله (ع) است. سالانه عشاق این حضرت با کاروان زیارتی کربلا عازم این دیار نورانی میشوند. اما هماهنگی سفر، هتل، بلیط و وسیله ی نقلیه ممکن است کمی دشوار باشد که با خرید تور کربلا میتوانید با خاطری آسوده تر به عتبات عالیات سفر کنید. با خرید تور عتبات عالیات شما علاوه بر کربلا در شهرهای نجف، کاظمین و سامرا نیز توقف خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تور کربلا و سفر عتبات عالیات به صورت هوایی و‌ زمینی در ادامه این مطلب با عالم گشت همراه باشید.

    تور کربلا چه خدماتی دارد؟

    تور کربلا که توسط سازمان حج‌ و زیارت برگزار میشود شامل خدماتی مانند : بلیط رفت و‌ برگشت، اقامت در هتل، مدیر کاروان یا مداح و روحانی، وعده ی غذایی و بیمه مسافرتی میباشد. مقاصد زیارت در این تورها شامل زیارت کربلا، نجف، کاظمین و‌ سامرا میباشد.

    قیمت تور کربلا چقدر است؟

    قیمت تور عتبات عالیات به موارد متعددی بستگی دارد که باید همه ی آن ها را در نظر داشته باشید از جمله وسیله ی نقلیه ای (اتوبوس، قطار، هواپیما) که برای سفر انتخاب میکنید. همچنین هتل محل اقامت و‌ مدت زمانی که قصد دارید آنجا بمانید. به علاوه قیمت کاروان کربلا که توسط سازمان حج و زیارت برگزار میشود با کاروان های آزادبر اندکی متفاوت است.

    فرق کاروان کربلا سازمان حج و‌ زیارت با کاروان آزادبر چیست؟

    در کاروان کربلا، سازمان حج و زیارت علاوه بر ارائه خدمات اولیه با آموزش زائران میکوشد تا سفر با کیفیت تری خدمت زائران ارائه نماید. همچنین سازمان حج و‌ زیارت در تمام شهرهای کشور عراق دفتری با عنوان ستاد مرکزی دارد که این دفاتر وظیفه ی رسیدگی به امور زائرین را به عهده دارند و در شهرهای مختلف شخصی به عنوان مسئول امنیتی مدیریت کاروان را به عهده دارد. اما این خدمات در تور کربلا آزادبر ارائه نمیگردد.

    تور کربلا VIP ویژه

    تور کربلا VIP تحت نظر سازمان حج و زیارت خدمات رفاهی بیشتری را به پرداخت هزینه ی بالاتری ارائه مینماید. این تور چنانچه به صورت زمینی باشد شامل اتوبوس ویژه تخت خواب شو میشود و اگر هوایی باشد هتل و محل اقامت بهتری ارائه مینماید. زائرانی که زیر نظر سازمان حج و‌ زیارت سفر میکنند میتوانند هزینه های خود را با در نظر گرفتن ارز دولتی پرداخت کنند و این هزینه ها برنامه ریزی شده است. این روند مدیریت مالی را برای زائر هموار میکند اما در سفر با تور کربلا آزادبر باید خود را برای هزینه های احتمالی که از پیش برنامه ریزی نشده آماده کنید.

    ارز مسافرتی عراق برای سفر کربلا چه شرایطی دارد؟

    ارز مسافرتی عراق برای سفر عتبات عالیات در حال حاضر برای زائرانی که سفر هوایی کربلا دارند میسر است و شما میتوانید در فرودگاه آن را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به شرایط دریافت ارز مسافرتی عراق با همکاران ما در تماس باشید.

    خرید تور کربلا اقساطی عالم گشت

    خرید تور اقساطی کربلا در عالم گشت برای شما فراهم گردیده است تا بتوانید با کمترین هزینه سفر کنید. با پرداخت یک سوم تا پنجاه درصد هزینه سفر، مابقی هزینه را طی سه، چهار یا پنج قسط پرداخت نمایید.

    مدت زمان اقامت در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در تور عتبات عالیات چقدر است؟

    اکثر کاروان های عتبات عالیات به مدت ۷ شب در کشور عراق اقامت دارند. معمولا ۳ شب در کربلا، ۳ شب اقامت در نجف و یک شب در کاظمین اقامت میگزینند. به دلیل عدم امنیت معمولا تورهای سازمان حج و‌ زیارت در سامرا اقامت ندارند. زیارت سامرا اصولا به صورت چند ساعته و کوتاه انجام میپذیرد.

    سفر به کربلا به چه مدارکی احتیاج دارد؟

    برای رزرو تور کربلا میبایست پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشید. به تازگی برای سفر به عتبات عالیات شما میتوانید از گذرنامه زیارتی استفاده نمایید. در صورت عدم اعتبار گذرنامه و یا دریافت گذرنامه جدید شما میتوانید به اداره گذرنامه یا پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

    نکات سفر با تور کربلا که باید به آن توجه داشته باشیم:

    -قبل از سفر شرایط آب و‌ هوا را بررسی نمایید.
    -اگر دارویی خاصی استفاده میکنید حتما حداقل به میزان ۱۰ روز مصرف دارو را با خود به همراه داشته باشید.
    -با توجه به تفاوت فرهنگ دو کشور پوشش مناسب را رعایت نمایید و‌ بانوان از تردد شبانه بدون همراه خودداری کنند.
    -به هیچ عنوان از کاروان جدا نشوید و به تنهایی به شهرهای دیگر عراق سفر نکنید.

    ثبتنام کربلا برای نظامیان و سربازی نرفته ها

    افرادی که شغلشان زیر مجموعه ی ارگان های دولتی میباشد باید ضمن رزرو تور کربلا نامه ای از آژانس مسافربری مربوطه دریافت نمایند که دارای مهر سازمان حج‌ و زیارت باشد. در ادامه این نامه را به ارگان خود تحویل دهند تا مهر تایید به منظور خروج از کشور دریافت نمایند.

    همچنین افرادی که خدمت سربازی را پشت سر نگذاشته اند برای سفر به کربلا میبایست درخواست خروج از کشور در سامانه نظام وظیفه ثبت کنند و بعد از تایید درخواستشان با ارائه وثیقه معتبر نسبت به ثبتنام اقدام نمایند.

    تور کربلا زمینی | قیمت رزرو تور کربلا

    تور زمینی کربلا یکی از محبوب ترین تورهای زیارتی در بین دوستداران ائمه است. این تورها علاوه بر ارائه خدمات رضایت بخش هزینه ی کمتری نیز دارند. هرچند مدت زمان طولانی نشستن در اتوبوس خسته کننده است اما اگر دلتان هوای بین الحرمین را کرده باشد و بخواهید با یک برنامه ریزی مالی مهمان امام حسین (ع) شوید تور زمینی کربلا برای شما بهترین انتخاب است.

    قیمت تور زمینی کربلا

    تور کربلا زمینی تقریبا از همه ی شهرهای ایران برگزار میشود. به این صورت که با اتوبوس از شهر مبدا به یکی از مرزهای مورد نظر میروید و بعد ادامه مسیر را در کشور عراق با یک اتوبوس عراقی ادامه خواهید داد. هزینه ی سفر شما در این مسیر بستگی به نوع اتوبوس، مدت زمان اقامت و‌ فاصله ی شما از شهر مبدا به مرز همچنین خدماتی که قرار است ارائه شود دارد.

    تور هوایی کربلا | خرید تور ۴روزه هوایی کربلا

    تور هوایی ۴ روزه کربلا از جمله پر طرفدار ترین تورهایی است که مورد استقبال کارمندان و افرادی است که میخواهند تعطیلات وسط هفته را به تکه از بهشت سفر کنند. تشرف به عتبات عالیات به صورت هوایی ۴ روزه شرایطی استثنایی برای افرادی است که برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی دارند. هزینه ی این سفر برای شما بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات سفر هوایی ۴ روزه به کربلا با همکاران ما در ارتباط باشید.

    تور عتبات عالیات | تور کربلا عالم گشت

    سفر به کربلای معلی خاطره ای شیرین از تماشای گوشه ای از آسمان است که همه ی عاشقان اهل بیت ارزوی آن را دارند. این سفر زیارتی را با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق انجام دهید تا توجهتان معطوف زیارت و فضای معنوی باشد. آژانس هواپیمایی عالم گشت با ارائه بهترین خدمات و‌ برگزار کننده تور کربلا با بهترین کیفیت در خدمت شما دوستداران اهل بیت (ع) میباشد.

    ثبت نظر برای این پست

    نظر های شما درباره این پست