بهترین هتل ساحلی شمال ایران

  • kachar
  • 16 اردیبهشت 1403
  • بازدید 51

فهرست مطالب

    بهترین هتل ساحلی شمال ایران

    بهترین هتل های ساحلی شمال ایران

    مازندارن و گیلان، نگین سبز شمال ایران که در گوشه گوشه ی آن شاهد زیباترین اقامتگاه ها، خوش طعم ترین غذاها و بکرترین طبیعت خواهید بود. هتل ها و اقامتگاه های بیشماری اعمم از شهری و بین شهری در این استان واقع است. هنگام سفر به مازندران بسته به بودجه و نیاز خود میتوانید اقامتگاه مد نظرتان را انتخاب نمایید. در این مقاله بهترین هتل های ساحلی در رامسر، بابلسر، چالوس، انزلی، چابکسر و غیره را برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا در هنگام سفر بتوانید با شناخت قبلی اقامتگاه مد نظرتان را انتخاب نمایید.

    بهترین هتل های ساحلی شمال ایران

    بهترین هتل های شمال رو به دریا

    همه چیز به انتخاب شما بستگی دارید. میخواهید در این سفر شمالی به تماشای جنگل بنشینید یا دریا! ما در این مقاله بهترین هتل های ساحلی را به شما معرفی خواهیم کرد و فاصله ی این هتل تا جنگل را نیز در نظر خواهیم گرفت.

    بهترین هتل ساحلی شمال

    اقامت در یک هتل رو به دریا در شهرهای شمالی ایران تجربه ای است خاص و رویایی که کمتر کسی از خیر آن میگذرد. فکر کنید چشمان خود را با صدای امواج دریا باز کنید و در پنجره ای رو به دریا، اوج گرفتن مرغان دریایی را به تماشا بنشینید. برای یک اقامت خاطره انگیز اول هتل و اقامتگاه های شهر مقصد خود را به کمک عالم گشت بررسی نمایید.

     

    هتل پارسیان خزر چالوس در مازندران

    هتل پارسیان خزر در شهر زیبای چالوس زیر مجموعه ی گروه هتل های پارسیان از جمله با سابقه ترین هتل های ایران است. این مجموعه اقامتی در دو‌ بال غربی و‌‌شرقی فعالیت مینماید. واحدهای مختلف این هتل زیبا با چشم انداز متفاوت با دو منظر دریا و جنگل میباشد. شما میتوانید با مشورت پرسنل این هتل اتاق مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید و احساسی خاص و بینظیر را در سفر برای خود به جا گذارید.

    هتل پارسیان خزر چالوس در مازندران


    اگر قصد دارید اقامتگاهی باکیفیت و با امکانات را برای سفر خود انتخاب نمایید این هتل انتخاب مناسبی برای سفر شماست. برخی نیز این هتل را به عنوان بهترین هتل نوشهر میشناسند. هتل پارسیان آزادی خزر در چند قدمی جاذبه های دیدنی نمک آبرود واقع شده است. اقامت در این هتل بهترین انتخابی است که میتوانید برای بازید از پل معلق نمک آب رود داشته باشید. تله کابین، زیپ لاین، فرودگاه تفریحی از جمله امکانات خاصی است که بجز جنگل و دریا در نزدیکی این هتل میتوانید تجربه کنید.

    هتل کیمیا رامسر در مازندران

    حتما شنیده اید که رامسر عروس مازندران است. برای اقامت در این نقطه از زیبایی هتل کیمیا یک انتخاب بسیار با کیفیت است. این هتل سه ستاره با امکانات ویژه ی خود میتواند خدمات رفاهی ویژه ای را با هزینه ای منطقی به شما ارائه نماید.

    هتل کیمیا رامسر در مازندران

     خبر خوب این که در این هتل نیز میتوانید دو دنیا و رویای متفاوت را زندگی کنید. تکه از چشم انداز دریا و گوشه ای از زیبایی جنگل را میتوانید در این هتل به تماشا بنشینید. چنانچه اقامت در این هتل انتخاب شماست توجه داشته باشید که حتما پیش از سفر امکان رزرو را بررسی نمایید تا از خالی بودن اتاق ها مطمئن شوید. این هتل در نقطه ای واقع شده است که به راحتی بتوانید به دیگر دیدنی های رامسر دسترسی داشته باشید.

    هتل صحرا نوشهر در مازندران

    این هتل زیبا و دلنواز در نقطه ای دنج از شهر رامسر واقع شده است و به تازگی بازسازی شده تا در ارائه خدماتی، چیزی برای شما کم نداشته باشد. اگر میخواهید در کنار عزیزانتان چند روزی را از هیاهوی شهر به دور باشید این هتل بهترین گزینه برای شماست. به فاصله ی ۸ کیلومتری نوشهر یک تکه از بهشت را در آغوش بگیرید.

    ثبت نظر برای این پست

    نظر های شما درباره این پست